2014. július 16., szerda

Pretty Little Liars project!

Sziasztok kedves PLL rajongók!

Nos, a következő ötletem támadt, amit megkérdezve többen támogattak, így hát gondoltam vágjunk bele, lesz, ami lesz.
Tehát, sokan hallhattatok már olyanról, hogy egy-egy zenekar, egy-egy film, vagy akár csak színész rajongói, csináltak egy videót, ahol az emberkék egy lapot tartottak, és valami kedvességet írtak a papírra. A képeket egymás után téve egy videót szerkesztettek, ez alá esetleg vágtak zenét, és a kedvencükhöz a videót megpróbálták eljuttatni!

Erről szól a MI projectünk is!

Mindenkit, aki szereti a Pretty Little Liarst, kérek, hogy küldjön magáról egy képet, We love Pretty Little Liars, vagy kedvenceitek nevét ráírva (pl. Ezria, Ezra, Spoby, Toby, Spencer), a lényeg, hogy az mindenképpen legyen a képen, hogy Hungarian fans (magyar rajonók).

A képet IDE kattintva küldheted el, a Facebook csoport útján üzenetben, vagy a pll.project@citromail.hu email címen levélként, és mától számítva, 2014. 07. 16.-tól 2014. 08.04.-ig küldhetitek el!


Végül itt egy mintakép, hogy mi az, amire gondolok :

Mutassuk meg a nagyvilágnak, hogy mennyire szeretjük a PLL-t, mi, MAGYAR RAJONGÓK!

 Remélem minél többen küldtök képet, mindenki garantáltan bekerül a videóba! Szólajtok barátaitoknak, ismerőseiteknek erről a nagyszerű lehetőségről, hogy minden PLL rajongóhoz eljusson az információ, és mindenki, aki szeretne ebben részt venni, az maximálisan részt is vehessen!

Jó fényképezést mindenkinek! :)

(Bármi ötleted, javaslatod van, azt nyugodtan írd meg nekem hozzászólásban, vagy esetleg az oldalt lévő Kapcsolatfelvétel mezőn keresztül!)

3 megjegyzés:

  1. Szia! Szerintem nagyon jó az ötlet. Egyébként arra gondoltam, hogy a videó alatt akár a PLL főcímdala is szólhatna :) Szerinted, szerintetek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon örülök, hogy tetszik az ötlet! :)
      A te ötleted is mindenképp felhasználjuk! :)

      Törlés
  2. Szia! :D lehet hogy csak én nem találtam de a videó az hol van?? :OO :D

    VálaszTörlés